4/03/2011

From A-Z

I miss everything about you. I miss you. so much. everything.. all of it. for god sake.
i have wasted damn FOUR years for u. its so indescribable. how can i forget u? I love you very much..how can i imagine my world without u? :'( can you please..for once.. i wish u'd come back to me. one fine day...

Im too young to get through all this.. i need help. hari2 terasa sama. suram. tak macam dlu. happy.. makan banyak.. sampai nak pecah perut sbb senang hati. bila susah hati? makan banyak jugak.=.=' tapi tak terasa kenyang.. kalau bleh dgn pinggan2 aku nak telan..

kenapa setiap pertemuan, mesti ada perpisahan..? aku tau itu lumrah. tapi.. boleh tak pertemuan tu lebih lama dari perpisahan? terlalu banyak aku berharap.. sampai dah tak tau nak berharap apa, dan pada siapa. aku berharap dan terus berharap..smpai aku dikecewakan lagi..

aku teringin nak merasa diri ni disayangi..selain keluarga aku yg dah sedia mnyayangi aku. aku nak rasa kasih syg dari seorg hamba Allah yg betul2 rasa aku ni worth it untuk dia.. bila agaknya aku bleh rasa mcm tu?? aku tak mintak lebih..aku xpandang harta kekayaan. aku cuma nak seseorg tu sujud pada Allah.hormat parents aku..ikhlas..dan jujur. tak pernah merungut. aku rasa spesis lelaki mcm tu dlm dunia dah pupus.. insyaallah mungkin akan ada suatu hari nanti..
well, Lelaki yang baik..untuk perempuan yang baik. (mungkin aku belum cukup baik disisiNya?)
wallahualam.. xda manusia yg smpurna..

aku masih tetap mengharapkan keajaiban berlaku suatu hari nanti.. smoga Allah swt buka pintu hati dia.. sekadar menyedarkan "Dia" pn dah cukup buat aku. tak perlu dtg pada aku pun xpa.. cuma nak dia sedar betapa selama ni aku tunggu dia bagai nak rak..dia bleh buat donno and pergi dgn org lain.. mungkin org tu lebih baik dari aku. siapa tahu, aku pn xkenal org lain tu..

*kalau nak cerita A-Z memang susah nak habis. akan disambung bila ada mood nak cerita.
salam.