4/03/2011

Aku redha

wahh.,. baru je tgk perkembangan terbaru "DIA" tdi.. :')) sunggguhhhh perit..pedih..menyakitkan hati..... walaupun aku tau "DIA" bukan hak aku lagi.. tahniah..akhirnya dia berjaya gk dpt kan si cantik manis tu.. 2 TAHUN katanya..itu yg lebih sakit sbenanye.

sabar jelaa yee :( aku dah cuba lupakan dia. susah bagi aku nk buat smua ni. nak pretend semua nya perfect and takda silap sikit pn.. banyak kali aku cuba buat mcm dlu. macam 4 tahun lepas. time mula2 kita org kenal. time dia betul2 syg kan aku.. tpi tak bleh jgk.. betul cinta tak boleh di paksa. aku redha..

sekarang.. ade pun mcm takde. ntahla. penat aku pk pasal semua ni. ade baiknya pk masa depan aku dripada kesedihan yg xsudah2 ni.. kwn2 bnyk tlg nasihatkan aku.. terima kasih banyak. terutama skali.. MUNA SYAHIRAH. kau banyak support aku. sayang kau. xlupa kat kwn2 yg lain jugak.. thnks banyak2 ok. hehe. love u guys so much..


Current song #Mazlela-Tabah#