11/23/2009

dey pigirrahh!

harini. macam macam jadi. tapi tkde la macam macam sangat.
pkul 4 am, si dia call.
okayyy cakap tepon sampai tertido.
sedar sedar pkul 1 pm dah.
bgun terus gosok gigi, basuh muka, ikat rambut.
turun makan.

lepas makan, online. comment2 lah dengan kwan2.
terutamanya nashreeq :)
dia pun bru bgun kul 2 tadi. haaha xmandi lagi katanya.
hmm. pastu chatting dgn si dia, proxy and sorang mamat gelabah ni.
okayyy mula2 aku comment2 dgn dia kat mespeh.
and yeah i did ask him for his ym id.
then chatting2 pe sume pe haram jadah
pastu, dia kata nk usha wbcam.
aku bagi macam2 alasan. HAHA.
dah la aku xmndi lagi taim tu.
hammm.. aku pun ape lagi, ckp la webcam buat hal lah ape la. tapi memang betul pom =.=
heh. xpe la xkesah. die kate cepat sikit kwan die nk gune.
dh la aku dok sedap perang2 kat RYL Forbidden taim tu! whushh kaco je!
haa aku pom ikut je ler.. die usha je muka busuk aku tuu.

tauu tak die buat apa??

yeahh, memang die kate ahhh comel pe sume.
sweet talker kann biasalah :D
aku tau tu sume ayat2 biasa je bukan nye ikhlas pon haha

and thennnn, dia kata, ehhh kawan i nak gune dah ni ok tc bubye COMEL.
hahaha sakai, ingt aku xtau ke kau nk mngelak dr aku?
haaa aku sedarr la aku sape :)
haha, bila aku try nk comment dia kat mespes lepastu,
"ERROR: YOU HAVE TO BE SOMEONE'S FRIEND TO LEAVE A COMMENT."
ahahahahahaah! terus delete. tuuu la lelaki kan.
nak yang lawa2 je.
alaaa takyah laaa bajet kau tu hensem sangat ok.
aku ponnn dah adeee ehem.
ingt aku herann kee dgn kau tu?
haha tkpelah itsokayyy harini hari kau esok hari selasa.
DEYY PIGIRRAHHH!

okay pastu lepas je GOTCHA tu
haaaa aku teruskan online..
sambil mmbiarkn lappy ku terbuka dan skalgus membazirkan elektrik, aku p mandi. ahah
thennnn moon meset, jadi tak esok p DBP?
aku blas, jadii laaa, esok aku hamek kau ok.
haaaa then tah macamana tah aku malas nk ckp panjang aku trus tepon moon dan bercakap dengan maknya dan meminta izin supaya moon dibenarkan mengikuti aku esok.
ahaha
pastu tepon tiqah, tiqah on je. tapi ngamuk sbb fzihan kata xtahu lagi jadi ikut ker tak.
pastu aku pon meredakan keadaan dgn menelefon fazihan dan memaki hamun secara baik2 pastu fazihan trus kompom esok pagi die ikut hahaha.
tepon tiqah balik, btau dia fzihan jadi pegi esok, die punya menjerit, menanah telinga mak tau nyah! hahaha
buduh, tu jelaaa for today, tkde ape interesting pon haha

*rindu kat dia :'(