11/25/2009

Big Swallowed eyes!

i wakeee uppp in the morninnnngg
about 530 am
nak ikut ayah pegi opisss lepak library dengan moon, tiqah, fazihan and marsya :)
okayyy siap siap after finished my SUPER SAVERS dgn si dia :D
bgn dengan sangap nyeeee mngeliat huarggh!
ok hamek tuala p mandi.
rilek saje an.

pastuu..

blowed the hair andddd amek buku la pe haram jadah sume
panggil ayah, kami dah siap! ahha
turun bawah tuang teh panas untuk ayah
tunggu ayah makan ubat aku pegi panas kan enjin.

amek tiqah dluuu then moon then fazihann pastuuu gerak aha
hokehhhh.. dengan mata smbab macam tahi,
aku nk tonyoh mata pun tak sanggup
rasa bersalah dekat mata.
kesian aku
tapi gatal ni
what to do?

sampai je opis ayah pegi kantin melantak koey teow with fried paru!
howhow sedapp!
pas makan terusss p library.
ade gak la mnyebok kat tmpat ayah.
haha
lepak library boleh plak bntai buat manicure hahaha
moon dengan semangat mencomot kan kukunya dengan meletak kaler hitam
aku pnye je lawa hahahahaah! skin colour saja.
marsya transparent.
atiqah semua dia amek! hahah
fazihan kaler hitam, aku yg buatkan mesti la lawa en?
haaaaaa
kitorg borak2..


certa pasal BIAH laaa macam2. hahhah
then lapo lagi
pegi mintk ayah duet
ayah bgi rm25.
hahaha makan nasi goren pattaya and abc, nescafe ice and bnyk lagi
kami saling berkongsi rasa aahah
hokehh pahtu dah habis makan, rm 25 habis disitu hahaha
pastu pegi topup.
kitorg xtau nk pegi mana dah nehh..

memandang kan bangunan DBP yang lama agak kras, betul2 depan opis tu ade grave yards,
which ade kubur askar jepun komunis and british.
tk jauh dr situ ada kubur cina pulak.
tak ker keras tu? bapak aku kerja kat bgunan tu almost 20years.
sape tk kena kacau kan?
ahaha bgunan dah lame pulak tu.
haihhhh soramm den haha

kitorg boleh bantai bodoh gela main lif kat dalam tuuu
smpai tingkat 6.
konon nak tunjuk kat moon tiqah and fzihan tempat latihan kami teater dlu.
okkkk tempat tu memang keras.
dlu slalu men lif smpai tingkat 6 xde orang
tapi alhamdulillah ade org buat seminar kat situ.
then kitorg macam x tkut sangat ahh.
time tuuu memang kitorg je dlm lif.
pastu aku plak bodoh gi tekan semua tingkat! dari BASE smpai tingkat 6 balik! hahahhaha
dari 1-5 memang gelap gelita... kamii takut macam pukimak.
hahahhah aku lah tukang bukak tutup lif.
akuu ponnn tutup muka dengan plastik kropok super ring! hahahaha
kiwwwwwwwwakkk!!!. kang kalau la dibuatnye ade orang betul2 berdiri depan lif tu camana?
babiiii memang kecut gile
kami sume dah start berpeluh okkkk ohmg
macm dah mandiiiiiii! hahahahaah

pantekkkk jer..
then dah smpai tingkat 6 balik,
ade makcik2 dr seminar tuh nk turun.
slh sorg bertnye, adik ni dr mane?
aku pn jwb ah, ohh kami dr opis seblah. hehe sje je main main kat sini
bosan ayah tgh buat kerja :)
mkcik tu diam je haha
okkkk then dah smpai BASE, kitorg lintang pukang lari okkk! makcik2 sume tu dah pelik ahahhaah
thennnnn..
kitorg lari2 smbil gelak menuju ke bgunan DBP yg baru hahah
then lepak kat luar.
ingt ni p Auditorium DBP.
tiqah beria2 ajak. fazhan pn sama! msya pon!
tp aku ngn moon pemalas. masuk library balik.
ahahaha
dorg jer la pegi en
kate xde org. ahaha

okkkk pastuuuu bace2 buku and bla bla blaa..
then smpai 440, abg yg jge kat situ ckp lg 5min library nk tutup dah
hahah
kitorg pn packing, and pegi kat meja ayah.
then ayah suh p makan lagi ahahhah
tunggu die kat kedai mamak bawah kul 530 die turun.
kkkk pastu...

kitorg makan2.. then borak2. aahaha
aku lawan makan maggi ngn tiqah! haha
die menag doe! perut apeee la die tu! cisss! hahaha
mula2 moon, tiqah and fzihan ingt nk tido umah aku mlm ni
tapi......
fzihan sentiasa boleh, tiqah xeh, moon pon xleh.
huaaaa ;'O
sedihh..
tapi bestt!!
balik jerrr aku tidooo krohh kroohhhhh ZZZzzzZz

THE END
haha